1. Ykkösharrastukseni on piirtäminen ja netissä surffailu

2. Mun lempisketsihahmo on Munamies :D <3

3. Idolini on Yoshihiro Takahashi

4. Olen kaveriporukan ylikierroksilla käyvä ääliö

5. Lempiartistini on tällä hetkellä Munamies

6. Mun lempikukka on metsätähti ja alppitähti sekä kirsikankukka

7. Mun lempipuut on kirsikkapuu ja omenapuu

8. Mun lempipesäpalloilija on Jussi Kemilä

9. Lempibiisini on Pomppufiilis by Munamies :DD

10. Minulla on joskus ns. randomvaihde, jolloin piirrän vain päästäni jotain hauskaa x-)

11. Olen nykyään joka kesä lännenratsastusleirillä :)

12. Minulla on hirveä rauskufobia..... O____O (siis pelkään kuollakseni rauskuja)

13. (jatkoa edel.).. koska ne on ilkeitä ja isoja vaarallisia ilkimyksiä ja niillä on siivet. SIIS SIIVEKÄS KALA O_____O'

14. Pelkään myös vettä..

15. (jatkoa edel.). koska meinasin pienenä hukkua kylpyammeeseen.

16. Sanon pikkulapsia pikkusotureiksi.

17. Asun Oulun Läänissä ;D

18. Olen ollut näyttelemässä Kiusanhenki-nimisessä näytelmässä

19. Lempikirosanani on se P:llä alkava... :D

20. Tämä on kahdeskymmenen fakta.

21. Tapan aikaa usein piirtämällä jotain..

22. Ekan sarjikseni nimi oli Akitojen Legenda.. >_D

23. Olen lähihoitajan tytär..

24. Minulla on kultainennoutajanarttu nimeltä Peppi, koko nimi Mäkiharjun Done with Style <3

25. Puolivälin kunniaksi vaihdoin fontin väriä.

26. Pomppikaa sydämmenne kyllyydestä!

27. Tykkään halata minulle tärkeitä ihmisiä :)

28. Oon kerran murtanut yhen tenavan nokan ja.. *kröhöm* SEN :DDDD

29. Pysytellään pyöreinä xD

30. Tämä on kolmaskymmenes fakta.

31. Okei okei, kerron, kenestä mangahahmosta mä tykkään...

32. (jatkoa edel.).......

33. (jatkoa edel).... AAVIKON GAARA! ♥ ♥ ♥ ♥

34. Jos olet tässä asti, näytän seuraavassa päivityksessä piirrustuksiani ja minirandomsarjiksiani :D

35. (jatkoa edel.) Okei okei, teen sen muutenkin!

36. Kun kirjoitin tätä, oli toukokuu.

37. Minusta tuntuu, että minua katsellaan...

38. (jatkoa edel.) AAARGH! Mun veljen rauskupehmo! O___O

39. Minulla on pomppufiilis, hei ota minut kiinni!

40. Enää kymmenen faktaa, aah... ^^

41. Olen kerran ollut hiljaa kokonaisen tunnin ja viisi minuuttia :D

42. Munamies on kiva tyyppi.

43. Tykkään olla ulkona, kun tuulee :D

44. Mulla on kaksi shetlanninponitammaa hoitoponeina ^^ <3

45. Kiitos, kun olet lukenut tähän asti.

46. Tykkään herkuista <3 Muumi- ja Smurffilimsa :D <3

47. Juon aina kaakaon kylmänä.

48. Lempiruokani on nuudelit ja jauheliha + kasviksilla <3

49. Jännitys tiivistyy: mikä on viimeinen fakta?

50. Leikin vieläkin leluilla.

Kiitos jos jaksoitte lukea kaikki!