Keppihevosharrastukseni alkaa minua hieman kyllästyttämään, kun monilla keppihevostallien sivuilla, joissa olen käynyt, niin MILTEI jokaisella sivustolla olen törmännyt vastahakoisesti siihen, että kepparit asustavat jossain itserakennetussa ja hienossa tallissa! Ja arvakkaapa, mikä toimii meikäläisen tallina? Vastaus: mattoteline. Ihan oikeasti! Ja arvatkaa kaksi kertaa, ärsyttääkö se minua. Ja muutenkin kaikkien keprut on tehty vaivalla ja kalliista kankaasta ja minun kepparini vanhoista SUKISTA. Paitsi on minulla kaksi ostettua kepparia..

Eli saa nähdä, jatkuuko keppariharrastukseni enää pitkään vai tyyssääkö se kokonaan...

Ja sitten siihen tärkeimpään...

Eli olen aloittamassa uutta sarjakuvaa. Ainoa pikku ongelmanpoikeanen on, että ideaa juoneen, henkilöihin yms. ei vain tule! Eli nyt kysyn teiltä, arvoisat lukijat, minkälainen juoni ja minkälaiset henkilöt sarjakuvaani tulevat. Mutta yksi asia teidän on muistettava: sarjakuvan keulahahmoina ovat sudet

Antakaa ideoita kommentteina! (sähköpostiani en valitettavasti anna)