Ei voi olla totta!! Viime kirjoituksesta on jo neljä kuukautta! Uuuuh... *surullinen ilme*

No hmm.. mitäs minä kertoisin kuulumisista... AHAA!

Mun kaveri on saanut kaksi gerbiiliä ja mä käyn hoitamassa niitä :) Ne meni viime kerralla, kun ne kipitti mun sylissä ja mulla oli huppari päällä, niin ne meni mun taskuun piiloon xD

Hmm.... juuuh, minun ns. "ystävä" kertoi koko luokalle, kenestä mä tykkään ja nyt se mun ihastus pysyy minusta ainakin kymmenen metrin säteellä :((((((( *vielä surullisempi ilme*

Hopeanuoli ja Naruto on parhaat mangat ikinä!

Ja oon oppinut tekee HTML-merkkikoodilla sydämen ja nuotin :DDD

.................................

No hyvä on, hyvä on, kerron ne koodit! (Hox! Poista tähdet tuosta alusta, kun lisäät!)

Sydän: *♥

Nuotti: *♫ 

Eipä tässä muuta, hei hei!

EIKU SIIS HETKINEN, TOTTA KAI MINÄ KIDUTAN TEITÄ VIELÄ!

Minä säästän rahaa gerbiileihin :D Mutta kun äiti ei suostu hankkimaan *angry*