Ohhoh! Viime päivityksestähän on jo melkein vuosi O_O'.......

Hmm... mitäs minä nyt kirjoittaisin........ AHAAA!!!!!

"Legenda hopeasusi Shirubasta" ja "Raigetsun legenda" jatkuvat molemmat, mutteivät ehkä niin aktiivisesti kuin viime vuonna... koska.................... ALOITAN UUDEN NOVELLIN!! :DDDDDDDD (sori ku raiskasin Caps Lockia..)

Nimeä en oo vielä päättänyt, mutta ainakin siinä on päähenkilönä (miten kekseliästä..) Uminu-niminen koiranarttu....

Hmmm.... mitäs minä NYT kirjoittaisin....

Sain joululahjaksi piirtopöydän tietokoneelle, mitä muuten käytän ahkeraan tahtiin.. Piirroksia ja parhaimmassa (eli pahimmassa) tapauksessa sarjakuviani tulee sitten, kun jaksan niitä värkätä... huooooooooooh... *laiska ja tympääntynyt ilme*

*miettii, mitä kirjoittaa seuraavaksi*

Saimme niiiiiiiiiin rakkaan pikkuveljeni kanssa PlayStation 3:sen. Pelejä siihen hommataan ihan kivaan tahtiin ja lempparini ovat:

How train to you dragon (suom. Miten koulutat lohikäärmeesi)

Mini Ninjas (vai mikäs se ny olikaan..)

Toy Store 3 (uskooka pois, ei oo yhtään lapsellinen!)

Naruto Shippuden - Ultimate Storm 2

Big Game Hunter 2010 (metsästyspeli)

Ja lista jatkuisi varmaan loooooooooooooooooooooooputtomiin..... mutta siinä oli tärkeimmät :D

*jälleen tuskallista aivojumppaa*

En edellenkään kerro, kuka se animehahmo on, johon oon lätkässä >:D

*tällä kertaa keksii heti, mitä kirjoittaa*

Lempikarkkini on tällä hetkellä ananas-joulusuklaat

*odottaa lampun syttymistä päänsä yläpuolelle*

Uudenvuoden lupaukseni oli tämä:

"Lupaan hoitaa koulutyöni vastuulla ja kunnialla, kunnes vedän sen lekkeriksi ylä-asteella."

*miettii seuraavaa siirtoa shakkipelissä, kunnes hoksaa koneen olevan edelleen päällä*

Ihastuin (valitettavasti) yhteen meidän luokan poikaan, nyyyyh! Mihin suuntaan minä olen menossa!?

*alkaa hoksata viimein, mistä vuodatus.netissä on kyse*

Meidän luokan ilkeä sijainen pistää meidät joka päivä leikkimään äikän tunnilla "Laiva on lastattu" - peliä ja mä ja sen mun ihastus (siis se elävä, ei animehahmo) ollaan siinä parhaat, nyyyyyyh! Vähä hävettää jäädä kaksintaisteluun sen kanssa, kun muut tollot (kamuja lukuunottamatta) toljottaa silmä kovana mua ku mitäki sekopäätä.. (mutta sehän minä olen :D)

*nukahtaa pieneksi hetkeksi, kunnes idea välähtää aivoihin*

Tahtoo itelleen saksanpaimenkoiran!! Tai toisen kultsin!! <3

*aikoo pyyhkiä äsken kirjoittamansa, mutta pyyhkimisnäppäin hajosi. Itkee hysteerisesti hetken aikaa*

No ei se oikeesti menny rikki...

*painaa tallenna-nappia julkaistaakseen tämän hienon kirjoituksen*